الأربعاء، 4 نوفمبر 2009

حكمه

واحده بتقول لجوزها لازم تدبح خروف بمناسبه مرور 10 سنين علي جوازنا

قالها و ايه ذنب الخروف في غلطه ارتكبها واحد حمار

هناك 6 تعليقات:

ست بستين راجل يقول...

صحيح حـــــــمـــــــار كبير جدا
ههههههههههههههههههههههه

مطلق يقول...

اكيد مش حرد علي تعليقك ده و لا الي قبله

لاني متاكد انك فاشله و معندكيش عير الشتيمه و التريقه

واحده زيك ضيعتلي سنه و نص شغل في البلوج الاصلي بتاعي

لو عندك شجاعه ممكن تعلقي باسمك ولا هو
اتقي شر تاجر قديم و ........قديمه

أم بتول يقول...

بس دى مش حكمة كريم دى نكته ، و إلا يبقى كل الرجالة ..... أسفة يعنى ، على فكرة ممكن تدعونى لمدونة مطلق كنت سبق لى دخولها و التعليق عليها بس للأسف هى الآن مغلقة على المدعوين فقط ، لو مفيش مانع .
شكرا ليك

مطلق يقول...

ام بتول

للاسف يوميات مطلق واحده معقده نفسيا سرقتها و مسحت كل الي كان فيها بس هي مفتوحه دلوقتي

أم بتول يقول...

كريم للأسف حتى الآن مغلقة على المدعوين فقط ، بس غريبة حكاية السرقة دى ، أكيد تعرفك كويس و تعرف الباسورد الخاصة بيك ، عموما ربنا يكفيك شرها

ست بستين راجل يقول...

صدقني ومن غير حلفان انا فعلا مسرقتش حاجه منك
مش انا اللي عملت معاك كده
انا يمكن اتريق عليك وعلي كلام لكن عمري مسرق اي شئ حتي لو كان ايميل
السرقه هي السرقه حتي لو كانت علي النت
علي فكره لو عندي اسم مش هخاف اعلق بيه
سلام